c-monsta wetsuit hanger gift wrapped

c-monsta wetsuit hanger gift wrapped

Regular price
£40.00
Sale price
£40.00
Regular price
Sold out
Unit price
per 
Tax included.

 

c-monsta wetsuit hanger gift wrapped and sent in a mailer bag.

 

Customer Reviews

Based on 5 reviews
60%
(3)
40%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
P
Paul Jennings
Not cheap but really solid and well designed.

Solidly built. Big hook. Really useful. My wife loves it. The price is a little high imo but OK I guess as a gift.

A
Anonymous
Can't wait to see it....

Purchased early for my nephews birthday who is due to go travelling with his surf board Oct so I won't know how Awsome it is till after then, but speedy delivery and wrapped as ordered (not sure wrapping worth £5)

H
Heidi Hammond
Great product, brilliant design and super customer service

A fabulous product that will be really useful to look after wetsuit gear and save space too Little problem with the third party courier used but all ironed out swiftly by great customer service. So if you have an issue with delivery like I did just contact C-Monsta direct and they will bend over backwards to sort it out.
Highly recommend.

A
Alan Scott

Came exactly as described, very substantial peice of kit, only need a stronger line to hang it on 😉
Would have no hesitation in recommending this.

R
Richard Bolton
Gift wrapped purchase did not arrive gift wrapped

I purchase this hander as an update for the wetsuit hangers I already had. This is that I almost always wear gloves and booties and so my current one was missing that option. Also this one is thinner for flat packing when I am travelling.

My only disappointment was that I purchase 2 items, one gift wrapped and one not. Both arrived in a non gift wrapped box. So just pointing that out in case there is some fulfilment tightening up needed there.

Hi Richard,
Really sorry that I didn't gift wrap the hanger. It must have been me because I have been wrapping and fulfilling all the orders so far. I now have some help with fulfillment so the service has improved. If you had contacted me I would have sent you another one, gift wrapped, but as it stands I have refunded you £10, £5 for me not doing the wrapping and £5 for you doing the wrapping!
I hope you see this as a fit resolution to the problem.
Sincere apologies
Mark